Egy nappal később

2014.10.21 20:00

Igen! Még mindig nehéz blogot nyitni. 

Így úgy gondoltam maradok egy kicsit. Talán maradok amíg be nem zár a webnoode, mert miért ne? Ez is legalább annyira korlátozott, mint bármelyik ingyen blog kezelőfelülete, tehát az érzet meg van, csak kicsit más. Hát na bumm.

Elárulom, a weboldal készítés is nehéz. Ezt egy nap alatt képes voltam leszűrni. Egy született zseni vagyok. 
De térjünk rá arra, hogy miért írok most. Valakik örömére, esetleg bánatára kezd kialakulni bennem (kemény egy nap alatt), hogy mi is lesz a blogocskám célja. (Következetesen blognak titulálva a weboldalt) 
Nem nagy ördöngősség. Novellák, gondolatok. Azt lesz hívatott hírdetni az Enko, hogy én hogyan látom a világot, és esetleg még azt is, hogy a világ (egy része) hogyan lát engem. Ez egy blognak (alapvető) pont elegendő cél.

 

Tia. :)