Kezdetek

2014.10.20 23:37

A blog nyitás nehéz.
Valójában már el is bizonytalanodtam felőle. Mint látszik is, nem is blogom van, hanem egy ( és nem én akartam) oldalam. Minden amit megpróbálok, csak egy kis lépés egy újabb kudarc felé. De nem az a fajta ember vagyok, aki belebúsulna egy problémába. Lépek egyett, kipróbálok egy másik alternatívát. Ha nem blog, akkor legyen weboldal, nem de?! Közben meg persze azon agyalok, hogy oldhatnám meg a blogolást, meg mit rontottam el, mert nekem tudnom kell ugyebár mindent. A maximalista énem ilyenkor tud aktivizálódni rendesen. Amit egyszer eldöntöttem, az legyen is meg. Makacs elhatározással vagyok itt, és írogatok a weboldalamon létrehozott blogocskába. 

Hát. Így kezdődött el valami. (Ami talán semmi sem lesz) Ami reményeim szerint kinövi magát valahova.